Project Description

Delakor B&V

Broker Online Pack

Bezoek de website

  •  Nieuwscenter
    • Archief van +100 artikels
    • Automatisch wekelijkse nieuwsberichten
    • Mogelijkheid om zelf nieuwsberichten toe te voegen
    • Meest gelezen module
  • Tipcenter
      • Archief van +50 tips
      • Automatische tip van de maand
      • Mogelijkheid om zelf tips toe te voegen
      • Meest gelezen module
      • Categorieën
  • Offertemodule
  • Cijfers en indexen
  • Documentencenter met selectiebox
    • Koppeling IBP
  • Veelgestelde vragen
    • Categorieën
    • Mogelijkheid om zelf veelgestelde vragen toe te voegen
  • Focusbanners
    • twee nieuwe banners per twee maand, afhankelijk van seizoen
  • Uitgebreid schadecenter
    • Online schade aangeven
    • Tips bij schade
    • Uitleg Europees Aanrijdingsformulier
Bezoek de Facebookpagina

  • Opzet Facebookpagina
    • Aanmaak profiel
    • Aanmaak doelgroep
    • Automatisch antwoord bij bericht
    • Automatisch antwoord bij afwezigheid
    • Instellen Call to Action
    • Aanpassen URL
  • Omslagfoto
  • Profielfoto
  • Opleiding
  • Contentvulling
  • Opzet Insumail
  • Koppeling met Insusoft zodat klanten automatisch in het systeem komen
  • Layout template in de lijn van de huisstijl
  • Driemaandelijkse nieuwsbrieven
  • Bezoekerstatistieken website aan de hand van Google Analytics
    • Hoeveel bezoekers per maand?
    • Komen de bezoekers via smartphone of desktop?
    • Welke pagina’s bekijken de bezoekers?
    • Welke berichten lezen ze?
  • Rapportage mailings
    • Wie heeft de mailing geopend?
    • Wie heeft doorgeklikt?
    • Op wat werd doorgeklikt?
    • Wie schreef zich uit?
    • Wie wou meer informatie?
Als ervaren zelfstandig verzekeringsmakelaar besloot ik aanvankelijk mijn zoon, een website te laten ontwikkelen voor Delakor.
Na enige tijd bleek toch de noodzaak om up-to-date en dus kort op de bal te moeten spelen ten voordele van de klant en te voldoen aan de eisen van Twinpeaks .
Dit realiseren bleek in de praktijk heel moeilijk.
Dus opteerde ik voor een actief beheer en ondersteuning via CRM. Er ontstond een periode van brain storming waarbij interactief overleg tussen mijn verwachtingen en mogelijke oplossingen werden besproken.
Het grote pluspunt is dat CRM vooruit denkt in het voordeel van de makelaar en klant waarbij de actualiteit in de kijker wordt gebracht via website en facebook (vb. autosalon, batibouw, goed verzekerd tijdens skiën )
Het resultaat tot op heden is positief en blijkt een win-win situatie te zijn voor alle partijen.
Chantal Derynck, Delakor B&V