GDPR compliant? Vertel het aan uw klanten!

Uw website is GDPR proof? Dit wil zeggen:

  • Beveiligde invulformulieren 
  • Mogelijkheid om aan te vinken dat men toestemming geeft om gegevens bij te houden of mailadres te gebruiken
  • Aangepast Cookiebeleid en pop up
  • Aangepaste Disclaimer
  • Aangepast privacy beleid
  • Uw domeinnaam op https (SSL certificaat) 

Kenbaar maken dat uw privacy- en cookiebeleid werden gewijzigd

U dient uw klanten op de hoogte te brengen over de wijzigingen in het beleid. Deze teksten zijn telkens terug te vinden onderaan uw website. Ook is het wenselijk dat u uw klanten informeert omtrent de nieuwe klantenfiche. Deze kunt u tevens op uw website plaatsen, zodat er ook een link kan gelegd worden naar dit document. 

Hoe kunt u dit kenbaar maken?

  • Via nieuwsbrief (let op: hiervoor heb je opnieuw toestemming nodig)
  • Plaats een link of een extra melding in uw mailhandtekening
  • Plaats een Facebookpost
  • Plaats een nieuwsbericht op uw website

Hierbij hulp nodig? 

Graag voorzien we een mailhandtekening of nieuwsbericht voor u. Neem contact met ons op. 

Mail Lisa

Hoe opnieuw mailadressen verzamelen?

Volgens de nieuwe wetgeving dient u (opnieuw) uitdrukkelijk toestemming te vragen aan uw klanten/prospecten om een nieuwsbrief te mogen versturen. Dit kan d.m.v. een landingspagina waar men hun gegevens kan invullen en toestemming kan geven. Dit komt dan terecht in uw mailbox of in een nieuwe mailadressenlijst in uw mailingsysteem (Insumail). 

We kunnen voor u dergelijke landingspagina ontwikkelen en voorzien deze tevens van een specifieke link, zodat u deze link kunt doorsturen. Ook kunt u surfen naar deze link wanneer u een klant op bezoek heeft, en dit samen invullen. 

Meer info over een landingspagina?

Mail Lisa

Benieuwd hoe zo’n landingspagina er uitziet?

Bekijk HIER alvast onze landingspagina. Vult u deze intussen ook snel even in?

2018-05-29T09:50:10+00:00

About the Author:

Gepassioneerd door online marketing, digitale strategieën en user experience verdiept Kelly zich al jaren in de digitalisering van de verzekeringswereld als bestuurder van CRM.art. Een bedrijf dat zich met Insucommerce specialiseert in on- en offline communicatie voor verzekeringsmakelaars.

Leave A Comment